SVG Full body mi? Split mi?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

    • SVG Full body mi? Split mi?

      Forumda ve internette fazlaca araştırma yaptım, ben tekrardan başladım ve bütün antreman günleri full body çalışıyorum ana haraketleri.


      Dips - Barfiks - Şınav - Amut Şınav - Squat gibi..


      Sizce split çalışmam mı gerekiyor, yoksa full body devam mı etmeliyim?


      Bu arada tekrarlar max.
    • tavsiyem her zaman full body den yana olur zaten yaptığımız hareketler birden fazla kas grubunu aktive edebiliyor bu nedenle her bölgeyi splite bölmek benim düşünceme göre mantıksız çünkü bir gün sırt çalıştık barfiks sadece sırtı değil omuzları da aktive etti ertesi günkü programda göğüs çalıştık dips hareketinde yine omuz aktive oldu yan grup olarak ertesi gün omuz programına geldiğimiz zaman kasların dinlenmeye onarıma ayıracak zamanı olmuyor . sadece kendi düşüncem bu . Belki bir gün full body ikinci gün karın sonra tekrar full body diye devam edebilir .
      "Birkaç yumruk yiyip camdan yapılma olmadığınızı anladığınızda , sınırlarınızı zorlamadan yaşadığınızı hissedemezsiniz!"