Sokakta Vücut Geliştirme

Kendinizi barın altında değil, üstünde hayal edin!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

News


  • Wikipedia wrote:

    2018 FIFA Dünya Kupası, 21. FIFA Dünya Kupası organizasyonudur. Turnuvanın ev sahibi, 2 Aralık 2010'da yapılan oylama sonucunda kazanan Rusya'dır. Turnuvadaki maçlar 12 farklı stadyumda 14 Haziran 2018 ile 15 Temmuz 2018 tarihleri arasında oynanacaktır.


    Bu Rusya'nın ev sahipliği yaptığı ilk FIFA Dünya Kupası olacaktır. Rusya Futbol Federasyonu tarafından organize edilecek olan turnuva, Doğu Avrupa'da düzenlenen ilk turnuva olacaktır.

    +++Ayrıntılı bir fikstüre ekteki dosyadan ulaşabilirsiniz+++


  • Arkadaslar merhaba. Bilmiyorum biliyor musunuz. Facebook uzeri 500tane uyesi olan Street workout Türkiye diye bir grup var ve 5-6ağustosta mersinde bir turnuva yapmayi düşünüyorlar. Bu bağlamda bilgilendirmek amacıyla bu paylasima aynen burda sa paylasiyorm

    "Yarışmaya gelecek herkesin kesinlikle okuması gerek özellikle şehir dışından gelecekler.

    Ülkemiz adına 2. kez organizasyonunu üstlendiğimiz 2017 Street Workout FreestyleTürkiye şampiyonasına bütün sporcularımız davetlidir. Bunu sizlere sunmaktan gurur ve şeref duyarız.

    Yarışma 5-6 (2 Gün) ağustos 2017 cumartesi-pazar günü saat 14:00 da Mersin de yapılacaktır. Şehir dışından gelecek arkadaşlar sayfamıza mesaj yoluyla ulaşıp bizi bilgilendirmeleri rica olunur.
    ----------

    Şehir Dışından Gelecekler İçin Bilgilendirme (Önemli Okuyun)

    Şehir dışından gelecek her yarışmacı bizim için önemli bir sorumluluktur her biriniz için ilgilenmemiz gerekiyor o nedenle şehir dışından gelecek herkes bizleri bilgilendirmesi gerekiyor…

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Bi türlü gelişemiyorum yardıma ihtiyacım var

0

Muscle up

82

Endless

Recent Activities

  • sametarslan -

    Posted the thread Bi türlü gelişemiyorum yardıma ihtiyacım var.

    Thread
    arkadaşlar yaklaşık 3 haftadır dizde şınav direnç bandıyla barfiks yapıyorum Karın böglem yağlı yani benim için buyuk bi engel Barfiks olsun şınav olsun dips olsun kendimi bunlarda geliştiremedim napmam lazım nasıl bi program…
  • Endless -

    Replied to the thread Muscle up.

    Post
    Eskisi gibi çalısmaya tekrar başladım kondisyonum yavaş yavaş artiyor. bugün sadece barfiks dips çalışabildim. 100 - 100 olarak dips demirimi sağlam yapamadıgım icin oynadığından parkta dips yapmaya gittim, evden 1,5 km uzakta yolda…
  • cnrbrt -

    Replied to the thread Calisthenics çalışan biri ağırlık kaldırmakta zorlanır mı ?.

    Post
    Aynen reis fiziğim kiloma göre iyi vücudumdan şikayetci değilim ama zayifim yine kilo almak lazım :)
  • Endless -

    Replied to the thread Calisthenics çalışan biri ağırlık kaldırmakta zorlanır mı ?.

    Post
    Quote from cnrbrt: “Çökmüşüz neden böyle bilemedim de ağırlıklar çok düşük geldi :) Bench 60 kilo 5 set 5 tekrar squat 75 kilo 5 tekrar deadlift de 90 kilo 5 tekrar boyum 1 81 kilo 62 normalde ağırlıklı sınav ağırlıklı barfiks calisthenics de…
  • Endless -

    Replied to the thread Muscle up.

    Post
    Aradığımı buldum sayılır. Haftada 5 gün 4 bölge itme çekme olaraktan sağlam yağ yakıcam önce şuan 78 kiloyum 75e kadar inicem yada 80 olup daha yağsız olmam lazım. Göbek almıs başı yürümüş ilk defa bu kadar kalıplandım :D Bu 4 bölge şöyle barfiks…